Vlada Srbije odlučila je da minimalna cena rada od januara iduće godine bude povećana sa 371 na 405 dinara po satu, objavljeno je u Službenom glasniku. Sa tom povišicom od 9,2 odsto minimalna mesečna zarada iznosiće oko 70.000 dinara.Oglas Na sastanku Socijalno-ekonomskog saveta pre dva dana nije postignut dogovor o povećanju „minimalca“ pa je konačnu…
Vlada Srbije odlučila da minimalna cena rada bude povećana na 405 dinara po radnom satu
1
komentar
Otvoreno
za diskusiju

Komentari
Mišljenja i reakcije čitalaca
Diskusija je otvorena za argumentovane i korektne komentare.
1 komentar
1 komentar
Prijavite se i komentarišitePridružite se diskusiji
Komentare mogu da objavljuju prijavljeni članovi SNM zajednice.
SNM PASSPORT
Prijavite se da biste komentarisali
Vaše ime biće prikazano uz komentar, a diskusija ostaje sigurnija i kvalitetnija za sve čitaoce.
Jedan bezbedan nalog za komentare i ostale SNM usluge.




Pročitajte celu vest i putem naših aplikacija za mobilne uređaje:
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wnapp.id1728908695220&hl=en&pli=1
Apple: https://apps.apple.com/us/app/serbian-news-media/id6739509074